1. Jak długo potrwa naprawa mojego telefonu/iPhone?

Przewidywany czas realizacji zlecenia wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju usterki oraz aktualnego obłożenia w serwisie ScreenCrush.

2. Czy na usługi ScreenCrush otrzymam gwarancję?

Na każdą z oferowanych usług na stronie ScreenCrush obowiązuje 12-miesięczna gwarancja na wykonany proces naprawy z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych, czy zerwania plomby.

3. Jak przygotować telefon do naprawy?

  • Wyjmij kartę SIM z telefonu
  • Zrob kopię zapasową danych oraz wykasuj je z pamięci telefonu,
  • Zdejmij folię ochronną/szkło hartowane z wyświetlacza,
  • Zdejmij dodatkowe akcesoria,
  • Wyłącz blokadę ekranu.

4. Kiedy następuje płatność za wykonaną usługę?

Niezależnie od metody dostarczenia nam telefonu (osobiście czy wysyłkowo) wszelkie płatności następują w momencie odebrania naprawionego sprzętu.

5. Czy na czas naprawy mogę otrzymać sprzęt zastępczy?

Tak, jest to usługa dodatkowo płatna, należy zgłosić zapotrzebowanie bezpośrednio w serwisie lub na naszej infolinii.

6. Jak mogę zgłosić ewentualną reklamację usługi/naprawy?

Reklamacje można zgłaszać poprzez e-mail lub telefonicznie.

7. Czy po naprawie telefon będzie działał jak wcześniej ?

Technologia jaką wykorzystujemy przy serwisowaniu, nie ingeruje w zawartość iPhona oraz działanie ApplePay.

8. Czy można dostarczyć własne części do naprawy?

Tak, ale przy takiej naprawie telefon nie podlega gwarancji.

9. Czy na pewno nie zapłacę więcej, niż oszacowaliście?

Wszystko zależy od uszkodzeń, które mogą wyjść dopiero przy naprawie telefonu - w takich sytuacjach kontaktujemy się z właścicielem iPhone’a, konsultujemy ewentualne podniesienie koszów i dalsze serwisowanie.

10. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak.

11. Jak zrobić backup przed serwisem?

  • Połącz urządzenie z siecią Wi-Fi,
  • Wybierz kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko], a następnie stuknij opcję iCloud,
  • Wybierz opcję Backup w iCloud,
  • Wybierz opcję Utwórz backup teraz. Nie rozłączaj się z siecią Wi-Fi, dopóki proces nie dobiegnie końca.

    Możesz sprawdzić postęp i potwierdzić wykonanie backupu. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iCloud > Archiwum iCloud. Pod nagłówkiem Utwórz backup teraz zobaczysz datę i godzinę ostatniego backupu.

12. Co można zrobić z kodem IMEI?

IMEI (International Mobile Equipment Identity) jest to indywidualny numer, przypisany do każdej komórki na całym świecie. IMEI nie tylko zawiera kilka informacji o produkcie, ale również umożliwia zlokalizowanie komórki bez względu na używaną kartę SIM.

PYTANIA? - ZADZWOŃ!

Jesteśmy dostępni od pon-pt w godzinach 9:30-18:00. Zapraszamy do kontaktu oraz wizyty w naszym serwisie w Gdańsku!