Przewidywany czas realizacji zlecenia wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju usterki oraz aktualnego obłożenia w serwisie ScreenCrush.
Na każdą z oferowanych usług na stronie ScreenCrush obowiązuje 12-miesięczna gwarancja na wykonany proces naprawy z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych, czy zerwania plomby.
Niezależnie od metody dostarczenia nam telefonu (osobiście czy wysyłkowo) wszelkie płatności następują w momencie odebrania naprawionego sprzętu.
Tak, jest to usługa dodatkowo płatna, należy zgłosić zapotrzebowanie bezpośrednio w serwisie lub na naszej infolinii.
Reklamacje można zgłaszać poprzez e-mail lub telefonicznie.
Technologia jaką wykorzystujemy przy serwisowaniu, nie ingeruje w zawartość iPhona oraz działanie ApplePay.
Tak, ale przy takiej naprawie telefon nie podlega gwarancji.
Wszystko zależy od uszkodzeń, które mogą wyjść dopiero przy naprawie telefonu - w takich sytuacjach kontaktujemy się z właścicielem iPhone’a, konsultujemy ewentualne podniesienie koszów i dalsze serwisowanie.
Tak.
Wybierz opcję Utwórz backup teraz. Nie rozłączaj się z siecią Wi-Fi, dopóki proces nie dobiegnie końca.
Możesz sprawdzić postęp i potwierdzić wykonanie backupu. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iCloud > Archiwum iCloud. Pod nagłówkiem Utwórz backup teraz zobaczysz datę i godzinę ostatniego backupu.
IMEI (International Mobile Equipment Identity) jest to indywidualny numer, przypisany do każdej komórki na całym świecie. IMEI nie tylko zawiera kilka informacji o produkcie, ale również umożliwia zlokalizowanie komórki bez względu na używaną kartę SIM.
PYTANIA? - ZADZWOŃ!
Jesteśmy dostępni od pon-pt w godzinach 9:30-18:00. Zapraszamy do kontaktu oraz wizyty w naszym serwisie w Gdańsku!